Airport

Hey guys!
Nu, nu är det riktigt nära! Bloggar från Arlanda, några långa timmar till flyget går och incheckningen öppnar inte förrän om en stund. Lite segt, men om vi är laddade :D Amin kom och sa hejdå  på stationen, haha men varken  Andrea eller jag fattar fortfarande att vi ska åka. Vilken vecka det kommer bli, med en medeltemperatur på  28 så tror jag inte vi kan få det annat än underbart faktiskt! Kommer väl massa stekiga bilder sedan om jag känner mig och min kamera rätt (Andrea glömde inte helt oväntat laddaren till sin). Haha fulla väskor, även handbagaget ligger nog runt dom maximala 5 kilona.

Nej nu ska vi gå och ta en fika innan det är dags för incheckning ! Ha det grymt på dansgolven här hemma också så hörs vi vidare när vi kommer tillbaka! SO LONG sckrs :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0