Dagen efter



Ligger ute i skuggan med lite skön musik och piggnar till allt mer. Gårdagkvällen/natten var grym, hade roligt från början till slut. Och kan absolut inte sluta bättre än kl halv fyra på morgonen med medköpt bc, trevligt sällskap och Simpsons the Movie (skrattade så jag grät som vanligt) haha. Spider pig, spider pig..

 Johan, Andrea & jag, Pluto

Jag har fått låna min mosters lägenhet på Oxbacken i helgen då hon är out of town, och det är så nice! Bara att slippa fundera på hur man ska komma hem efter en utekväll. På torsdag så går flyttlasset för oss, äntligen närmare stan och bussar som går bra mycket oftare än var tredje timme! Haha, lyx ju.

Nu ligger jag och kikar kläder, Monki som är ligger närmast hjärtat hos mig har kommit ut med en hel del snyggt.
Den här klänningen kommer ut i höstkollektionen September, och heter Eclipse (favoritbaren i Platanias, Kreta) Haha, underbart - den ska jag ha.

Nu blir det en ordentlig dusch, packa ihop en ny outfit och cykla in till stan. Lutar åt BMB ikväll, aldrig fel en dag som denna. Och tänker inte gå och bli förkyld av nåt skum på Sjökrogen - det duger inte :) we'll keep in touch! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0