games, jokes, laughter

Aloha!
Chill in bed, jag laddar  upp med albumet Clubland 15, haha men det är faktiskt nice. Vilket slit, jag hoppas inte jag behöver flytta alltför många gånger i mitt liv. Ta mig hemifrån, därefter hitta en rik man och sen flytta direkt in i lyxvillan på 400 kvadrat. Gärna i Spanien, men Frankrike är också heltok.
It's a mess ;





mm, snyggt va. men packningen till Maggan är faktiskt klar!

Haha, ja den frillan!
Ikväll ska vi ut på nya äventyr igen, musiken är laddad och resten som behövs i kylen. Vi blir ett stort gäng på förfest hemma hos Tiffen, och därefter blir det terrass på Pluto :)
You know I like it
Iallafall, så ska jag slå till på spetsstrumppyxor till strax ovanför knäna, en svart längre t-shirt från Monki och turkosa höga pumps från Bianco. Ett par turkosa armband till det så.




Hur resultatet blev får ni se imorgon, härligt att man fått ordning på kameran igen.
Nu ska jag slänga ner det sista i kartongerna, imorgon blir jag äntligen stadsbo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0