Lost

Vet ni vad, ibland kan jag bli så himla trött på mig själv. Jag menar, vem fan går och tappar bort laddaren till sin kamera? Nu  har jag vänt på allt möjligt och kikat överallt..icke. Det sjuka är ju att jag inte ens haft den med mig någonting -  är ju sprillans! En jävligt bra gissning är att jag har "städat", dvs slängt in saker överallt där dom inte syns och sedan förtränga att det kommer en dag då jag måste ta tag i det ordentligt..så den ligger säkert ovanpå min garderob eller något annat clever.



Ja friidrotten är ju i full gång och jag gillar Usain Bolt så hårt sen förra sommaren. Haha dock fick jag nåt hjärnsläpp på facebook när alla hette typ " Bolt! shit va snabb han är.." och liknande. Då tänkte jag "jävlar va alla kollar på Bolt (tecknade disney-flmen), undrar vilken kanal"... Så, idag har jag jobbat min sista dag för aug! Fränt :) Det var en tidig morgon, jag är inte den som är den men det var riktigt nära att jag kröp ner i sängen igen. När man blir väckt så är det alltid sjukt jävla kallt, kan knappt stå rakt - men när man vaknar av sig självt så är det aldrig några problem! Haha  vilka svårigheter, jag blir galen.

Vi flyttar snart, och jag ska tvätta upp alla somriga Magaluf-outfits imorgon. Känns lite weird men..rapapapa pa pa! Haha.
Guld. Ska sova, eller njae kanske inte. En liten stund till..
Ge mig onsdag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0