Money for nothing

Nja, inte riktigt, men idag är det sanslöst lite att göra på jobbet. Jag menar har varit klar i en halvtimme, klockan är 19 men får inte gå hem förrän kl 21! Får väl slå mig ner med en macka och kika vm i ett par timmar, jag klagar då inte.

Det är körigt hemma, fysjutton. Kartonger överallt, känns som om det skulle vara lättare att ta sig fram på styltor och jag lyckades med att välta en golfbag över en buske, som rent utsagt mosades totalt. Ojdå.
Carin hämtade mig och därefter tog vi oss till stallet, det var mysigt att komma ut en sväng :) Efter mycket avancerad matlagning, micro, var det bara att åka direkt till jobbet sen. pust.

Nu har jag packat väskan iallafall, bara resten utav underkläderna och några bikinis som fattas,  sen är jag fit for fight, (ja, jag ska ha mycket grejer med mig). Haha, i desperat behov att hinna använda alla sommarkläder en gång till så lika bra att packa med alltihopa. Det roliga är att jag även packat ner alla mina vanliga kläder i flyttkartonger, utan att tänka på att det faktiskt är fyra dagar tills jag åker. Så ser ni någon i svart sopsäck med hål för huvet så är det förmodligen jag!
Nehej, nu är det kulstötning på g . Hörs!
http://www.currypojkarna.com.
hahaha, klockrent Gurra. Lika roligt varje gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0