nystart

Visst är det så, att det kan vara roligt med en förändring ibland. Därför är det nu dags att överge gamla bloggen på blogspot som var alldeles för tråkigt för att ge sig på den här istället!

Vilken dag! Vi låg och myste till halv två innan det var dags att släpa sig upp - men så utvilad och fräsch man kände sig sen! Haha, inte. Lite frukost, dator och sedan var det bara att hoppa in i bilen och köra en bra bit till jobbet. Riktigt lugnt idag, inte för att det brukar hända så sanslöst mycket annars heller men. Anna och jag fick nån timmes snack framför tv:n somvanlgt iallafall ,haha det är ju fan det bästa :) Den här stan är liten blir slutsatsen varje gång!

Det är mycket som skre förövrigt, både i huvudet och runtomkring. Om en vecka exakt så går flyttlasset och hela familjen flyttar in i en stor 5:a närmare stan, bye bye landet. I samma veva, dagen efter närmare bestämt, så slänger jag och Andrea in väskorna i en flygbuss och beger oss mot Arlanda - Magaluf i en vecka! Känns helt ofattbart just nu men det ska bli helt galet roligt, partey hela nätterna om jag känner mig själv rätt.

Nej nu ska jag vika ihop den här och sova, det är hög tid med tanke på mina slitiga arbetstider imorgon.. Ska försöka hinna med en sväng ner på stan också är tanken, sommarrean är både livsfarlig och onödig men det finns inte mycket som får mig att må bättre! Puss&kram

skojrtan som uppmärksammas, MQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0