Thursday I don't care about you



Hey guys !

Ska alldeles strax lägga ner det här, men tänkte att jag drar ihop ett par rader först. Jobb och slit från tidig morgon till sen kväll, dock hann jag klämma in en morotskaka med Bella på Wayne's, satt inte fel! Eller jo, det var förmodligen precis det den gjorde, men det rättar vi till på gymet imorgon.

Imorgon slutar jag mitt på eftermiddagen och ska som sagt lägga lite energi på gymet.. och dessutom cykla hem. Därefter skulle jag tro att det blir festligheter, är ledig på lördag så det gäller att passa på! Outfit? Jag tror det är löst, shoppingen idag orkade jag helt enkelt inte med så den där toppen får hänga kvar på H&M tills imorgon.

Jag är dessutom värdelös på papper. Som mitt jämkningsbeslut, skulle ha lämnats in för längesen! Nu skattar jag 30% helt i onödan, så jävla ovärt rent utsagt. Pappa skulle iallafall styra upp det där imorgon, tur jag har den mannen i mitt liv! Nej dags att sova, jobb 8 imorgon och det är dessutom Annas sista dag! Sanslöst ju, det har vart en bra sommar :)
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0