Uppladdning


Weey, nu är det nära min vän! blir jävligt laddad när jag sitter och kikar igenom Kretabilderna från i våras och nu är det dags igen! :) Magaluf den här gången, kommer bli så cleeant!

Gårdagskvällen blev mer än lyckad, hur roligt som helst hade vi! Dansade runt till benen domnade (hoppas att det var för dansandet) och träffade massa snyggt folk. Förfesten styrde somsagt Johanna och det blev lika crazy som vanligt. Slänger väl upp lite bilder också, bäst att passa på för det ryktas om att jag blir utan internet i fem veckor framöver!
Det är riktigt hårt ju, haha



ursäkta röran, som sagt är det rätt messy runtomkring mig just nu haha




Nej jag måste vika ihop nu, är hemma hos Alex och vi ska tydligen byta dator. KOmmer förmodligen inte blogga mer innan Maggan, så take care guuys! Hörs väl när jag kommer hem, helt brun och fräsch :) Kissin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0