091209

I know there's no more that need be said,
when I'm inching through your bed.
Take a look around instead and watch me go.

Varenda morgon är det samma sak. Jag skulle kunna betala för att få se solen nu, jag skojar inte! Så less, det finns inte ord. Därför flyr jag till gymmet när jag inte jobbar -för att slippa tänka på eländet och fokusera på något annat. Hellre 15 minus och sol än det här! Sen jag kom hem från Thailand för en dryg månad sedan så tror jag att jag har sett solen två gånger. Två gånger, inte sunt någonstans.

Jaja färdigtjatat om det där, har slagit in lite juklappar nu på morgonen och ska strax bege mig mot dagens gympass - mage. Fan, det behövs vill jag lova - har ätit så jävla mycket lussebullar så det är sjukt :) Men man måste ju leva också. Andrea "Alan" Silvano hakar på, reuligt! Är det onsdag idag? Oj, snart fredag, jisses..

Dags att kila, later on when I'm in a better mood! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0