7 dagar kvar

Ja, ska man vara som när man var liten så är det countdown 7 days nu! Ojoj, den stora dagen närmar sig. Haha, jag sitter och kikar på Malou, Efter10, nu och det pratas mycket om bloggande den här veckan. Har en ny favorit, Calle Schulman! Skönaste killen, eller mannen kanske man borde säga.. han är ju ändå 30 bast. Bloggen är bra som satan också , kika!

Vaknade sent idag för att vara mig, inte för att jag somnade speciellt sent men ändå vaknade jag runt elva. Låg då med huvudet på en lurvig kudde som hade mosat in nosen i min hals, haha som vanligt med andra ord, Emil har blivit en riktig mysvovve. Hade dessutom en jättekul dröm tyckte jag,haha! Jag hängde i drömmen med en kille jag träffade för inte så längesen, och fick tag i hans mobiltelefon som jag började kika igenom. Då ser jag att jag heter "Hehe;)" i hans kontaktlista! Detta i sin tur gjorde mig helförbannad och jag slog honom i huvudet med en stor upplåsbar hammare, ni vet en såndär man brukar kunna vinna på lotterier och sådär. Hahaha, det där med kontaktlistan är ju bara så sjukt komiskt - hur kommer man på allt?

Anyway, ska snart dra mitt dagliga gympass och svettas lite :) Solen skiner! Så glad man blir, hoppas det kan hålla i sig till jul..
Later on!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0