8 timmar senare

Jobbet avklarat! Det var faktiskt mysigt - lugnt och skönt utan någon stress. Jobbade somvanligt med sköna människor och det blev mycket skratt och tokigheter :) Dagens höjdpunkt var iallafall när en tant vände sig om, kollade granskande på mig och sa; "långhårig och jävlig". Hahaha, klockrent - ungefär så jag kände mig i det läget dessutom.

Så nu har jag, efter en sväng på Ica för att ladda upp med godis, kommit hem och landat i sängen igen. Det känns som om klockan är 21.30 eller något, eftersom jag sov 5 timmar inatt och dessutom blev väckt 2 gånger av mobilen som ringde - sista samtalet 04.35. Vad gör man uppe då? Haha, måste fan börja stänga av när jag ska sova..

Ska käka, sova och ikväll mosa godis och kika på Flickan som lekte med elden. Älskade "Män som hatar kvinnor" och böckerna av Stig Larsson är ännu bättre. Skulle egentligen pallrat mig till träning med Vilén men tror inte jag pallar. Fortsatt trevlig söndag alla glada. Och alla bittra jävlar med för den delen! Puss&kram








stekte på Löga igår, nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0