alla vill ha cash och nu håvar dom in

Maskinen - Buffalo Blues
Hoppas alla som var på deras spelning igår hade reuligt:)

Kaffe i ena handen utslängd på soffan, blev ju bara skjutsa pappa till work imorse så timmarna med sömn blev lätträknade! Ska alldeles alldeles strax röra mig mot gymmet, känner mig mer taggad idag så armarna ska få sitt. Haha, aah jag kommer bli biff, det börjar redan visa sig nu...Daniel ska med, bra då har jag någon att prata i bitar :)

Därefter så blir det stan, vi ska ha julklappsbyte på festen ikväll så nåt för 50 sänn måste inhandlas, sanslöst svårt och jag tror det kan sluta med något ätbart. Hahah, "3 frysta piroger, god jul!". Nej men en chokladask kanske? Jävligt originellt och bra. Men svårt att köpa en unisex julklapp ju :P

Nej nu kilar jag, puss&kram








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0