cause I'm just a teenage dirtbag baby!

Half way there
Javisst, snart är det helg! Dock ser jag mer fram emot min ledighet de kommande två dagarna, det är jag verkligen värd efter den här dagen. Ska gå upp utan klockan, käka frukost till Efter Tio och sen kila iväg till gymmet. Ingen stress, bara ledigt!

Var helt ok på jobbet faktiskt, trots att vi var en man kort. 7-16 blir ganska många timmar när man bara har en halvtimmes rast men - välkommen till verkligheten sara. Jag ser mest fram emot allt skoj jag ska göra för pengarna:) Var och köpte mat på Ica Haga som vanligt, och kan inte låta bli att förundras över en sak - hur sjutton kommer det sig att alla äldre människor (pensionärer) alltid har jämna kontanter i kassan? Går dem och tar ut olika valörer på banken eller? Alltså det spelar ingen roll, vilken summa det än är. "492,50 tack!" Så tar gumman eller gubben fram hundringar och femtilappar och tjugor osv; "sådär, jaaaamen vänta lite jag tror minsann jag hade en femtioöring här någonstans..ja titta!"
Haha, och varje gång står jag bakom dem i kön och smilar för mig själv - härlig humor man har :P

Sen, oj vad långt det här blir, måste jag berätta en grej mamma gjorde på jobbet, i kassan. Då satt hon och tryckte in varorna osv. och sen kollade hon upp på kunden; "var det bra så?" Kunden, som ser helt oförstående ut säger då: "ee näe, jag ska ha dem här varorna också", och pekar på ganska många varor på bandet. Då hade mamma tagit en Toblerone istället för en såndär pinne man sätter emellan olika kunder och satt i stället, så hon trodde kunden var färdig så att säga. Hahahaha, skooj.

Nej ursäkta min urkassa humor, på tal om detta ska jag nog kika lite Family guy. Hare bra, puss&kram!



Kommentarer
Postat av: lisa

hahahahaa! roligt

2009-12-08 @ 22:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0