friday!

I know there's a snake in my bed,
eating his way through my head.

Fastnade i en fåtölj längst in i vardagsrummet, suttit här jag vet inte hur länge och haft massa diskussioner om allt möjligt med väldigt många ikväll. Fått massa massa bra låttips som jag ska tjata ut :) Lite "tyngre" än vad jag brukar lyssna på, men jag gillare! Ett bra exempel är Itchy Daze - Monster.

Tycker nya facebook suger måste jag säga med "fler händelser i realtid" och shit. Sen haha, det där till höger. Till exempel: "Sanna har ingen profilbild, föreslå en åt henne"
"- Amen tjena Sanna! Ja vi träffades på en fest för två år sen, du bor i Göteborg ja. Har inte setts sen dess nej.. Anyway tänkte du kunde ha den här som profilbild! Du vart jävligt bra där tycker jag! Perfeekt, hare bra!"
Haha eller vadå, hur är det tänkt?! Låt mig välja själv vad jag vill göra snälla.

Nana, det är ju fredag nu :) Tänka sig, 11.30 ska jag vara på Friskis imorgon..lär sova. Behöver kondition, sen blir det gym. Och BMB nightout med Silvano, skojskooj! Sleep tight wake dry! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0