nightout

Fredagen är bra igång nu, det är den 11:e idag vilket innebär 2 dagar till lucia. Aldrig någonsin har december gått såhär fort, antar för att det inte är någon skolgång. Lucia på en söndag är ju faktiskt mysigt :)

Hade en sån där morgon man bara vill glömma och gå vidare - fysatan. Nyvaken släpar man sig till köket, ska ta ner havregrynet men drar då ner en hel kartong jävla solrosfrön - som glider ut snyggt över hela golvet. Jag skojar inte när jag säger det såg ut som en heltäckningsmatta av frön. Kämpigt att dra fram dammsugaren det första man gör..

Anyway, EfterTio på fyran somvanligt och därefter tog jag tag i mig själv och drog på mig träningskläderna. Kallt ute, trots alla tröjor och varma jackor så är det som om man inte kommer undan. Som tur var kom bussen nästan direkt och väl på Friskis var det bara köra. Daniel var redan på plats som vanligt. Mycket prat och skratt blev det, men vi körde axlar i över en timme och det gick heltok:) Dock lider jag av en grym träningsvärk efter gårdagen, är tyvärr en biverkning utav medicinerna jag måste trycka i mig..

Ikväll vet jag än så inte länge vad som kommer ske, jag håller öronen öppna men det lutar väl åt BMB ikväll igen! Aldrig aldrig fel, enda stället jag tycker är riktigt roligt anyway, sen skadar det ju inte att man glider in gratis :) Blir middag ute först spikade vi nu jag&Andrea, och sen lite chill hos Amin innan. Åå så skoj!  Hoppas ni får det lika bra ikväll! Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0