Feels like insomnia



Yeas, idag var jag och Daniel på gymmet somvanligt! Armarna fick sitt och nu ska jag tydligen lägga upp en plan över hur jag ska träna i  veckorna då jag är där så ofta.. Wellwell varför inte, så imorgon ska vi träna baksidan, haha! Ska dessutom förnya Friskiskortet, ett halvår framåt får duga så länge.

Nu har jag krypit ner och lyssnar på soundtracket till New Moon. Ska nog ta och sova faktiskt, ifall det blir jobb eller så imorgon.. Vilken vinter vi fick på en gång förresten, halt på vägarna men det blir ändå en helt annan julstämning med lite snö :) Snackade med Becca idag, ser fram emot London i feb nu! Inte alls långt kvar, kommer bli sjukt med party. Snackade även om att vi skulle passa på att gå på en musikal när vi väl är i musikalernas huvudstad så att säga..time will tell :)

Första julkorten har trillat in, tänk, är så impad av folk som orkar skriva sånt! Har aldrig kommit till skott med att leta adresser och liknande - då blir det ett sms istället. Men uppskattat från min sida iallafall! Nu viker jag ihop denna, so long! Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0