Later

Sitter här vid Nelly.com återigen, kundkorgen eller vad man ska säga är full med grejer och jag håller på att tänka efter vad jag ska ha (kommer jag verkligen använda den här) osv. Tanken är att jag skulle hitta något snyggt till min bror nu när det snart är jul och allt, kläder blir dock rätt krångligt att hålla på och returnera ifall det inte passar..dock var det här jävligt snyggt :)


Så ja jag vet inte riktigt..
Massa tjusiga skor finns det också, och jag vill ha ett par nya boots. Med klack, men jag vet att det är så jävla stupido nu när halkan kommer - smidig som man är också skulle man väl bara slå på arslet hela tiden. Men men, schnyggt är det! Här är två par riktigt snygga anyway - med nitar, suprise.


Båda paren från have2have.se
Nej får helt enkelt bli en runda på stan där jag kan kika på grejer och julklappar i lugn och ro. När nu det ska bli av..
Nu ska jag till Alex om en stund, och btw det blev jobb imorgon ändå, men bara 8-12. Pengakåt? Utan tvekan.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0