During the day

Ja, en mycket bra har det varit - full fart! Jag och Bella shoppade julklappar - har bara 3 kvar nu :) Schönt. Efter några timmar intensivt julklappsfokus så var man helt slut(höhö) och jag hoppade på bussen hem. När jag väl satt mig fick jag beslutsångest om jag skulle hoppa av vid gymmet eller inte - hade ju faktiskt träningskläder med mig.. Så jo så fick det bli! Hann med 1,5 timme ben och mage plus en halvtimme på solarieöarna efter det - inte fel :)


Ringde Andrea efter det och vi styrde upp vår traditionsenliga middag ute (har bestämt att vi ska käka ute en gång i månaden), vardagslyx! Det var gott, Red Chili blev det - kyckling med bambuskott och champinjoner, med friterad banan och vaniljglass till efterrätt :) Mycket bra tradition tycker jag! Sen har man ju alltid kul med best mate såklart.


Nu ska jag faktiskt sova, Emil ska ut tidigt plus att jag känner mig lite förkyld? Ingen höjdare. Snart är det julafton förresten, en vecka kvar! Puss :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0