efter jul, innan nyår

Så får man äntligen andas ut lite, hitta tillbaka till vardagen - lättare sagt än gjort har jag upptäckt.  Juldagarna har varit helt amazing, damn! Längesen man hade så roligt måste jag säga :) Julafton här hemma flöt på bra och man åt som väntat alldeles för mycket mat och missade Kalle Anka. Däremot är Karl-Bertil Jonsson's jul och Svensson Svensson helt givet.

Juldagen så blev det en kul förfest hemma hos Emil tillsammans med många välbekanta ansikten - plus i kanten att Kalle fixat köpass till Silk så man slapp köa 7 mil i snöstorm, inte värt nästan.
Guld där! Längesen man träffat så många man kände samtidigt, och Sebbe - 2 år sen minst! Haha jätteskoj.
Jag lyckades någon gång under kvällen vricka min fot, och idag - två dagar senare har jag fortfarande lika ont! Haha, ja förfan, det kostar att ligga på topp.








Annandagen blev det lunch men Johanna & Alex, hem och sova ett par timmar sen påt igen. Hem till Madde för förfest och sedan vidare till Pluto med Alex&Erik :) Roligt även där, längesen man hade två lyckade utgångar på en helg! Sent hem med Alex efter både donken och BC. "Tja steeekarn!" "neej, han cyklar!" hahaha. Internt.







Anyway, idag ska jag jobba. Kl 16 så det är lugnt :) Blir dock intressant med min onda fot..
Ska försöka ta mig ner på stan och köpa mössa, vantar, och en gigantisk stickad halsduk. Haha, ja både för att det är kallt och för att jag drar till Sälen på torsdag :D wihoo! Såg Luftslottet som sprängdes igår förresten! Med Anna, Johanna, Alex & Carin - see it! Svinbra, men tvåan var absolut bäst :)
Nej nu ska jag hoppa in i duschen, later on! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0