För Alla Dom

Lyssna! Petter, Ison&Fille och Mogge - För Alla Dom

Oj, ja den var bra. Hörde den på radion igår. Vad är snacket om att kommersiell radio ska stängas ner? Fattar ingenting, ska tydligen vara någon omröstning politiskt om detta, insane! 

Ska möta upp Daniel på gymmet runt halv 13, så blir väl att dra på sig kläderna snart och ut i kylan (för andra gången, Empan skulle ju såklart ut imorse). och min mobil har jag glömt i bilen, lite irriterande då jag tänkt ringa mitt jobb och fråga vad dem håller på med- har blandat ihop mina jobbtider så jag tror jag ska jobba när jag inte ska och tvärtom, man blir trött.

Men imorgon är det fredag gott folk :D Vilket innebär dans och roligheter. Puss!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0