G&GG

Heey.
Fyfan va trött jag är! måste jag få säga, helt sanslöst och klockan är 16.20? Gäsp, ändå sov jag länge imorse för en gångs skull.. Jag & Daniel var på gymmet idag somvanligt, gick betydligt bättre än igår iaf och 1,5 timme senare kändes det ordentligt i ryggen. Fan, det går ju bra det här, fit fit fit. Anna var där och körde också, sweeet Sälen snart! :D Taggat.

Anyway tog mig hem och lagade mat och sedan dess har jag kikat två senaste avsnitten av Gossip girl. Har även två Johan Falk-filmer kvar (nejdå jag kikar inte bara för att Joel Kinnaman är med), haha wosh jobbigt liv jag har nu, jeezez.

Ser lugnt ut fram till jul, så himla skönt och de flesta julklapparna fixade. Pappa är absolut svårast att köpa till, han som är kvar nu och jag måste fundera lite på detta. För iår ska det fan inte bli en bok! Haha.
Är det bara jag eller rasar dagarna fram till jul iväg? Tänkte jag skulle ha tagit igen lite på julkalendern (haha men det är ju tradition) och kika om det är något att se, men har ju försjutton redan missat 1/3! Sanslöst.
Tänk så dagarna går! Insane. Nu blir det kaffe och några screwed up gingerbreads jag bakade igår. Haha, ingen vacker syn. Puss&kram!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0