it's all about us

Hey guuys.
Trött & sliten ligger jag och nördar mig här igen. Har ägnat de två senaste dygnen åt att sova i princip :) I lördags kom jag ur sängen 17.30 efter massa mys, tänkte då att jag skulle vända på dygnet totalt men icke - 21.30 tackade jag för mig och gick och lade mig igen. Haha! Säger då det, energin är lika med tanternas på jobbet.
Efter 13 timmars sömn känner jag mig ändå lite på g, så imorgon är jag nog fit for fight för jobb och gym igen!


I fredags var det alltså party hemma hos Sanna & Chrille, mycket lyckat! Julmat, kaosartat julklappsbyte med allt från eftertraktade vinare till isskrapor och jalapeños. Hahaha, ja det var kul. Singstar blev det och jag fick se mig besegrad allt för många gånger, måste nog öva mer där :P Även om Mr. Big - To Be With You mot André med årets sångröst inte känns helt rättvist, maha. Fast jag sjunger hellre än bra :) Så det var kul, skulle även göra mig ett försök att spela gitarr vilket inte heller gick sådär superbra, trots expertis. Det skulle faktiskt vara kul att kunna spela! Blev att man satt och sjöng med när grabbarna spelade allt från Life Is Wonderful till Fuck Her Gently, i sistnämnda hade jag dock inte helkoll på texten, haha!

Kvällen kommer spenderas med mina mycket goda vänner Johanna Tifenthal, snart LA:are och Alexandra Lyttkens som återigen kommit tillbaka till Vässan :) Det blir en matbit på stan och därefter en skräckis och massa godis här hemma, sweeet.
Läste nyss Bellas blogg och kom fram till att det faktiskt är fjärde advent- vart tog december vägen? Jisses.. snart är det nyår och Sälen :D Anyway, slänger upp lite bilder från gårdagen, tog inte så många men det gjorde Sanna så det kommer kanske senare :) Puss&kram



Sandra & jag jobbar tillsammans, skitkul brud!


Chrille, mannen i huset!




Sanna hittade mysigaste isskrapan på lagerhouse! hahaha



Sara, Maria & Rina



tomtemor Sanna styr upp julklappsutdelningen



skitkamera





Yesbox, det var det! Ha det så bra i kylan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0