Lucia

Godmorgon!
Det lät alldeles för piggt för vad det egentligen är, fysatan va slitet. Kom som tur var hem kl 1 igår efter en sväng till Johanna och BMB. Dock var jag så himla trött att jag i princip höll på att somna på dansgolvet, vet inte vad jag skulle ut och göra :) Fast visst var det skoj, dock inte som fredagen!

Så nu är klockan 06.27 och jag börjar jobba 7 till 14 och då jag ska hem, slänga mig på sängen och bara sova. Utan tvekan, men vet av erfarenhet att jag vid det laget kommer ha piggnat till ordentligt. Men nu mina vänner, nu är det riktigt tungt. Sov vidare, vissa har det bra. Glad lucia förresten, eller vad man säga. Grattis på lucia, hahaha. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0