Maskinen

- för vi daansar med vapen utgång är framgång.
Ja jag var länge länge emot denna senaste från Maskinen, men nu tycker jag faktiskt den är riktigt skön :) Ser fram emot deras gästande utav Pluto den 17/12! Sen är det ganska skoj att när man söker på Dansa med vapen på Spotify, då kommer det upp "menade du: Dansa mej med varen?". Hahaha wtf?

Så kom vintern då. Fyfan, nu äre kallt! Var ute på promenad, näsan fryste igen helt och jag i princip vaggade fram eftersom jag hade så mycket kläder på mig. Dock får man se solen iallafall, +25 grader på det så snackar vi! Ingen fara, bara typ 100 dagar kvar tills värmen kommer tillbaka igen, känns bra. Det läskiga är att det kan läggas på femton minus till..



=) Thailand var bra. Nu ska jag dra på mig lite andra kläder för gymmet väntar om en stund. Jag älskar att vara ledig! Dock får det inte bli någon vana. Ha det så bra i kylan :) ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0