Knowin' everything is fine

You come along because I love you face..
Haha, ja fint utbrott i lördags natt där, står fast för vad jag tycker om agerandet..

Godmorgon förresten!
Hittills har det varit en ganska speciell en då jag var nere på stan redan kl 8 för att ta massa prover och så vidare, inte skoj. Sen var det bara åka hem igen så, nu blir det kaffe och EfterTio innan gymmet, Daniel skulle med och köra tror jag, kuljul! I have a day off :)

Helgen var mycket bra! I fredags röjde vi BMB Alex, Andrea & jag, mycket dans och onda fötter några timmar senare - haha och roliga telefonsamtal...det var iallafall riktigt skoj :) Och kvällens tabbe stod Alex för när hon drack ur en random mugg på donken som hon trodde va Sara's, hahaha kunde lagt mig på golvet och garvat, just att hon efter att ha dragit rejäla klunkar dessutom sa "tack Grundström, det där va jääävligt gott!". "Jaa, fast det där är inte min mugg.."


Klänningen från Gina Tricot btw





Alex var hos mig och kikade på lägenheten innan :)

Lördagen var otroligt sliten mitt på dagen, men efter ett par timmars sömn på eftermiddagen piggnade man till ordentligt och kvällen spenderades hos  Ännah Sestan tillsammans med Linn, Hanna & Julia med musik och halvkikande på Paradise Hotel och därefter vidare till Silk - Västerås no1. Haha fyfan, nej men det var heltok tyckte jag, även om man börjar tröttna på att dansa till samma låtar som vi shakade till i Magaluf. Några familiure faces iaf! Sen är Anna så sjukt skön brud tycker jag, grymt kul med henne jämt :) Antar att vi har lika "bra" humor .

svinsnygg spetsbody från Monki i lördags


gammal bild från den gågna sommaren:)
Sitter här och gungar lite till Miley Cyrus - Party In The USA, höhö men den är ganska skön. Undrar vad det blir för träning idag, var och körde ett medelpass med Vilén igår vilket var skitskoj - måste träna mer kondition helt klart. Och utan alkohol fram till nyår kommer jag ligga på plus hela tiden, Sälen är det dock all in! "jag måste spy på vägen upp så jag kan komma igång till kvällen", haha! Ska surfa vidare, Dennis M har uppdaterat - sweet. Ha det så bra i regnet :) Puss












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0