New Perspective

Heey!
Shit va fort det går, redan fredag imorgon :) Har haft en sån där sjukt skön dag, jobb 8-12 bara - tiden bara rasade iväg. Sen kom Daniel och hämtade mig på jobbet så drog vi till gymmet, haha fast jag satt mest och nördade mig, men vi var ändå där i över en timme och lite bröst och axlar hann man med.

Därefter drog jag ner på stan för att träffa Anna maate, blev en sallad på Gränden och massa catchup ja, för senaste veckan :P Sjukt jävla taggad till nyår iallafall, Sälen kommer bli klockrent, inget mot Vässan! Ska bli grymt skoj. Anyway så hittade jag även ett par julklappar till min bror på MQ också, skönt några mindre att köpa iaf..


Vi tog oss till biblioteket eftersom Anna skulle låna en bok - och jag passade på att ta mig i kragen och förnya mitt lånekort (sen typ 4:an, haha!), och istället för böckerna gick jag direkt till filmhyllan. Kvällen stavas FC Z, hittade DVDn och var bara tvungen att låna :D Tore och gänget, haha så jävla roligt. Blev dock totalchockad när jag såg att det var från 2005, fan va åren går - känns som förra året eller nåt. Slängde även med en Pilatesboll-DVD så jag får någon användning av eländet som rullar runt i mitt rum.



Hahaha.
Bokade London med Becca igår förresten :D Den 9:e februari drar vi, kommer bli sjuukt skoj! Partyparty, plus att det verkar vara en frän stad som jag alltid velat besöka. Så nu har man något att se fram emot även efter nyår :) Dags att vila lite, man blir riktigt trött av att vara nere på stan, plus att jag ska klara av ett jobbpass 7-16 imorgon! Kommer bli en lång dag..Puss&kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0