Onsdag

Holá!
Sitter vid min andra dator för en gångs skull, så mycket gamla roliga bilder att kika på här! Haha. 11.11 är klockan och nu väntar jag på att Vilén ska träna klart så vi kan kila ner på stan för att shoppa de sista julklapparna :) Ser fram emot detta, julen är våran mysigaste högtid och jag köper alltid massor med presenter åt de mina. Eftersom vi ska ordna med det här nu på dagen så blir det gym senare ikväll, gillas inte med tanke på hur mycket folk det kommer vara..

Last Christmas är väl en av dem bästa och vanligaste jullåtarna, en mysig sådan och jag sökte på den at Spotify - såg till min glädje att Metro Station hade gjort en version av den, guld! Favoritbandet sen i maj då vi var på Kreta, Shake It och Tell Me What To Do gick varma redan då. De har även gjort en låt som jag fastnat för på sista tiden - Kelsey. Helt fantastisk, lyssna och njut!

Nu blir det lite kaffe och fixa iordning sig, släpade uppp alla par vintriga skor från källaren igår - vintern är här för att stanna verkar det som. Men visst, lite mysigt är det ju :) So long! Puss



Alla Kretabilderna har jag här :D



haha, och underbara studenten :)



Min bästa vän i 6 år, som jag saknar väldigt väldigt mycket. Älskar dig grabben.



och alla svettiga partybilder :D mycket skoj har man haft med dom här brudarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0