Rush

Hey!
Dan före dopparedan. Varför heter det så? Måste jag kolla upp..
Åkte med Sestan ner på stan idag, skulle bara köpa 2 julklappar men kom hem med 6! Aldrig någonsin inhandlat så många som i år. Svettigt blev det i crowdet dessutom och jag var glad att få det hela överstökat efter ett par timmar..

Jag vet inte om det är åldern, men har allt svårare att få julkänslan att infinna sig - trots att vi i vår familj går ut jävligt hårt för det här med julpynt. Har klätt granen med bror och hans söta fickvän, tjusigt värre. Är väl inte många år till man är i läge för det så får väl bjuda till. Och ikväll blir det Sunes Jul och trav. Ja alla i famijen har tippat, haha! Så 40-45 miljoner räknar jag med, minst!

Vi ska vara här hemma i år, ska bli rätt skönt samtidigt som det är mycket stök innan när det kommer hit folk. Ganska slut i huvudet är jag också, zombievarning. Mamma och jag hade en sådär vanligt IQ-befriad diskussion nyss:
Jag: Man kanske skulle kolla på Kan du vissla Johanna? i år, tror fan aldrig jag har sett det..
Mamma: Va?
Jag: Ja, det kanske är riktigt bra vem vet.
Tystnad, mamma kollar snett på mig...
Jag: Ja vadå, vad är det?
Mamma: Johanna? Vad ska du kunna vissla den för?
Hahaha, vadå dumma i huvet.

Nej ska kila, God Jul på er hörrni :) Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0