Sansibaaar

Klockan har nyss passerat elva och jag sitter uppflugen med datorn, för ovanlighetens skull bör väl tilläggas. Höhö. Betalar räkningar och kom nyss på mig själv med att nynna på Fuck Her Gently samtidigt. Som så många gånger tidigare de senaste dagarna, mamma kikade dock lite konstigt på mig när detta inträffade hemma hos farmor när vi skulle äta. Hahaha, tänkte inte ens på det. "sometimes you've got to make some lööööve"
Beroendeframkallande sjungvänlig text.

Nej ska jag rekommendera en låt, så tar vi Timbaland – The Way I Are - OneRepublic Remix Version. The Way I Are, vad är det med låten som gör att man inte tröttnar? Insane, har haft den på min mp3 i typ 4 år eller något. Den här remixen är iallafall guld :)  I taxin på juldagen kom helt plötsligt Swingfly – Singing That Melody, aaah blev helt galen. Haha men hur skön är den inte då!

Nej tack och hej, jag ska bege mig mot gymmet. Beställde en klänning från Nelly.com igår förresten (älskar den hemsidan). Tyvärr inte på rean såklart. Passar den så har jag den på nyår! Orkar inte fundera på outfit ingen jävel som tänker på det efter en vinare iallafall :) Puss&kram

Motel Kate


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0