Thank God we're together

nanana. Vaggar lite fram och tillbaka med Aerosmith - I Don't Wanna Miss A Thing i öronen. Gympassen gick bra, mage är det absolut tråkigaste och jävligaste man kan träna, men det blev en timme iallafall. Kul att Andrea var med dessutom :)

Pappa skulle på nåt "kundevengemang" vilket innefattade i princip hockey och öl som jag fattade det, så jag tog bilen och drog hemåt. Lagade nån konstig fiskfilé med spenat och potatis, det blev faktiskt bra mycket godare än det lät:P Sedan jag började lägga ner mer tid på träningen har jag försökt bli bättre på att laga bra mat också - det går framåt, men man har en bit kvar om vi säger så :P

Ikväll ska jag och Andrea på New Moon, vilken ska vara bra har man hört :) Undrar hur en sådan människa som Robert Pattinson kan vara så att döda för på film, men se inte ens hälften så bra ut utanför kameran? Måste vara hans djuriska dragningskraft, höhö. Dessutom så är hans filmversion sanslöst lik someone I know, jeezez. Hihi nja ska väl ladda om batterierna, later on. Puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0