The Haunting In Connecticut

Äckliga film! Fysatan. Men ändå helt sjukt bra :) ni borde se den. Men se då som jag till att ha ett gäng vänner att kura ihop er med! Blev en fika med Alex på Gränden och därefter en prommis med Johanna hem till mig. Carin & Alex kom lite senare och då blev det bara att mosa onyttigheter samtidigt som man försökte hålla pulsen nere. Fick en fundering över att man kanske får bättre kondition av detta, som hjärtat jobbar menar jag. Skulle va himla schönt isåfall, höhö.

Jag lyssnar härliga Insomnia med Craig David. haha nja, inte med honom, men det kanske vore nåt! Han kunde sitta här på golvet och sjunga medans jag somnar, skulle behöva det efter den här filmen. Tur jag har sötnosen här som ligger och andas varmt på mig - söta djur. Ska upp tidigt till gymmet och sedan jobba kväll, därför är det sovdags :) Godnatt!





Jag kände dig inte, vi hade bara träffats en gång vid ett festligt tillfälle. Ändå berör det mig enormt och jag vill bara säga vila i frid, Adam Berg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0