Wagner&co




Sista timmen på denna torsdag har inletts, sitter här och lyssnar på..Melody Club tydligen! Haha, Covergirl heter låten - inte hört på år men kopplar ihop den med för några somrar sedan tror jag allt.

Jag och mamma har kikat på första filmen i Falk-serien idag, fast egentligen den sista - tog bara lite fel ordning:P Haha anyway, är impad av svenska polisfilmer med så spännande handling om och om igen - och dessutom bra skådespelare :) Cred!

Imorgon ska jag hem till Sanna workmate på julfest! Anna ska med, kommer bli riktigt roligt vill jag lova :) Skönt att inte dra ut och svettas på krogen för en gångs skull dessutom. Ja, och sedan blev det gymmet med Bella idag, det var skitkul! Har dessutom talat med mamma om Costa Rica idag..;) yeah! Skulle vara sanslöst roligt.
Oj så mycket härligt jag har att se fram emot - Sälen, London och sen kanske detta, jag blir helt till mig.

Ska väl försöka sova anyway, dygnsrytmen får inte rubbas totalt. Nattinatti!
Update: Bra det gick, hann inte skriva klart inlägget förrän pappa ringde och bad om skjuts hem från sitt julbord på strike. Så det var bara leka taxi åt honom och tre av hans workmates! Haha, fattar verkligen hur drygt det måste ha vart och hämtat mig och mina polare från krogen nu..
NU ska jag iallafall sova, hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0