Work

Holá.
Blir bara ett par rader, måste sova. Anledningen? Jag ska börja jobba 07.00 imorgon bitti. Jovisst det låter tidigt. Grejen är, att eftersom våran ena bil hotar med att inte starta pga kylan så måste jag åka med mamma tills hon börjar jobba. 06.00. Betyder att jag måste infinna mig på Hagaäng 05.45, aldrig känts bättre faktiskt. Livet är underbart, hoppas det är 20 minus också.

Jobbat & gymmat idag, håller mina stenhårda träningsrutiner. Slutar 16 imorgon så då blir det eftermiddagspasset tillsammans med resten utav Västerås..hoppas folk har fullt upp med julklappar och dylikt. Haha vad bitter jag låter, idag är det nog en sån där dag man bara ska lägga ner. So long! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0