091123

Good morning!
Tillbaka till måndag då, träning x2 på schemat och resten av veckan ser lovande ut med födelsedagsfirande, jobb och gym :) Och inte nog med det löning. Kanske lite julklappsshopping? Det närmar sig nu! Skulle vara skönt att komma igång med det där, är alltid ute i sista minuten.

Så nu sitter jag här och kikar på vädret. Haha ja på tv alltså, har inte deppat ihop alldeles. Har upptäckt hur mycket man kan störa sig på under en morgon, idag hur flingpaketen är uppbyggda (helt värdelöst - en påse i en kartong) eftersom jag fick flingor över hela bordet. Och dessutom duschdraperiet, äckligt kallt och sen dras det mot kroppen och ska slimma sig fast så man tillslut står intryckt mot väggen med fötterna utanför duschen typ. Haha snacka om loose control på det där duschdraperiet, det hänger dock kvar..än så länge.

Nu ska jag läsa lite i Flickan som lekte med elden innan gymmet, måste bli klar innan jag ska se filmen :) Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah fan vilken hård morgon ! flingor och dusch drapperi :P

2009-11-23 @ 22:37:10
URL: http://annajkpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0