20.26

Fysatan va trött jag är, jag borde verkligen inte sova nu för jag vet hur det kommer bli imorgon - ond cirkel av alltihopa. Halv 12 var jag på gymmet, Daniel dök upp nån halvtimme senare och sen körde vi nog fan nästan 2h! För jag var inte hemma förrän runt kl 15 efter en stunds snack ute i kylan. Så jävla bra, imorgon kör vi igen :)

Träffade Becca & Sandra nu ikväll, haha sjukt ressugna båda två. Jag skulle vilja dra till London, vi snackar om det. 6 dagar bara festa och glida runt, sweet. Gran Canaria är också hett, wahaow. Vafan, jag har varit hemma fyra dagar...men jag avskyr att inte ha nåt att se fram emot, nåt större. Måste fixas, godnatt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0