20.58

I need to dance, how about a dance?
Black Eyed Peas - Party All The Time

Fortfarande inte riktigt rätt i tiden, men har varit en mycket bra dag - sushi och stan med Silvano och sedan har vi bara garvat åt roligheter på facebook och kikat Superhero movie. Var förbi Amin en sväng och där fick man minsann juice i ölglas! Haha, "fyfaan vad sugen jag är på...juice!"

Nu ska jag faktiskt sova, I'm a dead man. Imorgon väntar gymmet, första gången jag lyfter ett finger på 2 veckor - farligt. Men det blir ingen kondition, jag tänker inte gå och bli sjuk nu - skulle dock inte förvåna mig!

Jag är lite småsugen på fredag, var så sjukt längesen jag var ute nu känns det som. Så är dock inte fallet, men jag behöver nog dansa av mig lite. Det blir ju inte bättre av The E.N.D (The Energy Never Dies) .
B E P nya album, länge leve Spotify.

Nattinatt!



hahaha, för er som läste om när jag berättade om calzkråve - Corne har fixat bildbevis! Detta är alltså en calzone med ett inbakat skråvmål (en hamburgare med pommes). Ungefär lika vidrigt som det låter tydligen, och jag tycker det är så galet sjukt roligt. Hahaha, om jag någonsin kommer till Skellefteå, så ska jag fan prova.





Me & Cornelia, delar många roliga minnen från crazy Magaluf :)
Synd ni bor så jäkla långt bort, jag säger det igen - tur vi har facebook!

Och sist men inte minst, grattis pappa på Fars dag och allt! Låter skitkul att säga grattis men, det är väl som det är, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0