22.59

Godkväll! Om det är en sådan vet jag inte riktigt, känner nog efter för mycket men det är förjävla drygt att ha ont i halsen. What If You med Joshua Radin är på och jag har krypit ner med en kopp grönt té (hur stavas det där lilla ordet egentligen?). Samtal med mina goda vänner Alex & Anna på Skype, saknar er brudar. Ser verkligen fram emot helgen :) Träningen ikväll gick bra, alltid lika skoj.

Annars är det msn och facebook som gäller som alltför ofta kvällstid. Hade imorse nåt liknande med "10 vänner har blivit fan utav "Vi som skickar sms varje dag". Haha, skön grupp att starta om man vill ha många medlemmar. Så därför tänkte jag starta "Vi som går och kissar varje dag", lär ju bli ungefär samma uppslutning så att säga!

Haha och läste nyss currypojkarna, alltid lika galet skoj. Nu är det sovdags, jobb 13-21 imorgon så lika bra man sover ut. Blir inget gym imorgon, jävligt tråkigt. Hatar att inte vara frisk (trots att det förmodligen beror på för mycket träning..) haha, whatever. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0