A butterfly with a bite

Baby total surrender, I am defenceless. Can't even put up a fight.
You're the greatest pretender, knockin' me senseless.

Ledmotivet till Snabba Cash som kommer på film i januari är helt lysande. Lyssna!

Gäsp. 11.40, hm jag vill sova längre. Det är fint väder! Tänkte springa en sväng men kom på att detta inte var någon strålande idé med tanke på med den nuvarande vätskebalansen..

Ja, jag upptäckte nyss att det var idag och inte imorgon jag ska jobba 14-21. Men perfeekt, precis så jag hade planerat min lördag! Så det sög ju, men men klarade ju en hel sommar så detta ska nog också gå bra. Får ligga här och ha det bra nån timme till iallafall :)

Kvällen igår var braa, haha det var verkligen jätteroligt men - är det åldern kanske, död runt halv ett då vi valde att avlägsna oss. Hela ligan ute var ju verkligen inte igår! Å andra sidan drog vi ju igång runt fem så var kanske inte så konstigt..meen mycket dans blev det! Eller ja i prinip bara dans, i fem timmar eller något? Haha, helt genomsvettig och man kände sig fräschare än någonsin! "Och jag ba "don't touch me jävla äckel jävel!" hahaha.

Nej nu blir det en dusch och lite kaffe innan det är dags för 7 timmar på jobbet. Puss!



Lots of love! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0