A change in the weather

Oj, jag somnade visst till lite. Blev inte så populärt på msn haha, Ron Pope - A Drop in The Ocean är riktigt fin och sövande framför allt. Var en riktigt tung dag på jobbet, vsst lugnt och skönt men värkte i varenda muskel efter 7 timmar. Imorgon är det ungefär samma tider som gäller men då är man förhoppningsvis mer utvilad :)

Gymmet väntar och en ridtur dessutom som varje måndag. Ska försöka hinna med detta på förmiddagen, sen får vi se om min vän Daniel är frisk så han kan gymma med mig vilket jag hoppas. Som det ser ut nu så är jag helt ledig ons-tors, det är inte helt fel!

Pratade nyss med min vän Alex i telefon, det är läskigt lätt att vänja sig vid att ha henne här, kommer typ inte fatta när hon väl åker tillbaka igen. Jaja såntär livet, är glad att hon är hemma nu iallafall :) Dags att sova, sleep tight wake dry

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0