And tuesday it is

Herregud Sara Edström, du har gjort det igen. Vart är min plånbok?! Helt sjukt, hade den upp i hissen men vad jag kommer ihåg inte med mig ner och in i bilen. Men tydligen är den inte kvar där heller! Haha, jag trrror den fick ben. Letat överallt, inte är den i bilen. Huh jag sörjer, det var ju min nya från thai. Korten hade jag tagit ur men , keycard till jobbet (hade precis fått ett nytt för jag hade sumpat mitt andra) körkort och träningskort saknas dessvärre. Fuck it. Den kanske kommer fram, hope so.

Nej jag ska kila, blir Friskis ändå och sen jobb 13-21, riktigt mördarpass. Men jag gillare, pengar är ju trots allt pengar. Ha en bra dag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0