At work

Hey!
Jag jobbar och sliter, haha. Damerna och gubbarna har fått fika, nu väntar vi in middagen (jag är springtur så ska hjälpa till på två våningar). Bra, för då går tiden fort. Händer inte så mkt här idag, alla är ganska sega (antagligen på grund av vädret) och jag tillbringar en stund här. SNart har jag dessutom rast, haha! Kämpigt.
Sirwa kom förbi nyss, vi har ungefär lika kul båda två, men roligt att träffa bruden, va ett tag sen!

Förövrigt så har jag dödat en stund på gymmet med Vilén, mycket roligt och fan va vi tog i idag! Hahaha. Sen så var hennes dröm typ det roligaste jag har hört, hon är rolig hon. Madde jobbade och visade en heläcklig film på en tjej som tagit vaccinet mot svininfluensan och efter det så kunde hon bara gå baklänges! haha alltså helt vrickat, ska lägga upp klippet här later. Nope, ska kolla läget här omkring nu, hörs! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0