Ke$ha - Tik Tok

Wakin' up in the morning feelin' like P Diddy..


Haha, jag har vaknat på min bättre sida efter 11 timmars sömn, så nu är jag nog i rätt tidszon igen! Emil rymde men kom snabbt på att det kanske inte va nån höjdare att vara ensam ändå. Haha han är så rolig, när man kommer med kopplet så kommer han som ett skott - har nog inte förstått det här med frihet den fegisen. Frukost här framför MTV Breakfast Club (jobbar mest kvällar nu så jag får njuta av dessa). I got a remedy, oh eh oh eh oh! Little Boots

Har kikat det vanliga, facebook, the blogs, mtv.com, aftonbladet.se. Mycket musik har det blivit denna morgon, folk frågar mig efter musik dagligen på msn så tänkte att jag lika gärna kan fixa ihop min spellista at Spotify åt folket, dock är det en del att slipa på än så länge..

Jag läser 2 bloggar förutom mina vänners, Kenza's för att jag helt enkelt tycker den är underhållande och hon har en skön stil. Den andra är Dennis  (http://www.dennism.se ). Haha, han är så jävla bra. Okej, lite snobbig men vem fan är inte det, jag gillar killen och det han står för.

Wahh nope, nu ska jag resa på mig. Kan knappt lyfta armarna över huvudet efter igår men, så sa det vara! Idag ska vi köra rygg, betydligt lättare. later on :) Puss

Btw, Beyonce's video till Sweet dreams, amagaaad! Haha, det är ju sanslöst, sådär skulle man dansa! Queen of RnB.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0