Cheers






ja trista bilder, min kamera är fucked up..

Gårdagen, jag glömde ju berätta om videon! Den var faktiskt skitbra! Helt klart över förväntan, fick roliga återblickar från inspelningen - hade nästan glömt bort vilka scener det var. Ja vi varväl inte med sådär jättemycket vad man såg haha, men fan det var en kul grej. Slänger upp en länk till videon när den har kommit ut, annars finns låten här; http://www.youtube.com/watch?v=54ViFwmyO5w&feature=related :)
Och vilken tur jag har, som har en vän som Andrea :) För det är det minsann inte alla som har. You´re  the best and I love you!

Nu ska jag ut i det här jävla pissvädret rent utsagt, skulle vilja ligga här hela dagen.
Later on, Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0