Första advent

Idag ska första ljuset tändas! Mysigt :) Fast jag ska mysa på jobbet denna dag, börjar kl 14 sedan jobbar jag kvällen. Men vi har julpyntat jättefint och julmusik finns det gott om så kommer bli bra.

Igår kväll så tog jag taxi ner på stan, (fick en hel minibuss för mig själv som jag knappt kom upp i i mina klackar) där jag mötte upp Alex. Blev en promenad hem till en Anton Bergman och några andra grabbar var med, jättetrevligt :) Vi avlägsnade oss runt midnatt och drog då till Å, massa massa folk och vad var det med "dansgolvet"? Nä, ingen höjdare, blev tillslut Pluto thanks to Amin, tack!

Så idag är man lite småtrött sådär haha, ska väl åka om nån timme så bör få i mig lite mat innan dess - det tar emot! Nu ser jag fram emot en vanlig, lugn vecka med gym och jobb somvanligt. Ha en fin första advent!
I will :) Puss



haha, my workmate Maria & jagi fredags på Pluto



och Marias vän Rina fyllde 20 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0