Friday nightout

No more poison, killing my emotion.
I will not be frozen, dancin' is my remedy remedy oh!

Godmorgon! Idag vankas det alltså party fullt ut, jag har koll på vad jag ska ha på mig tror jag och det enda som är kvar är att rota fram några skor som passar.. livets bekymmer. Har verkligen ett jobbigt liv.

Så nu ligger jag här med VAIO och Nyhetsmorgon på somvanligt, självmordsprat för andra dagen i rad vilket börjar kännas lite obehagligt, men det är självklart bra att dem pratar om det. Panic! At The Disco - New Perspective hörs i bakgrunden, himla skön låt.

Igår blev det Johan Falk, Vapenbröder hela kvällen - filmen hakade upp sig när det var 10 minuter var mitt i en skottlossning så det var ju jävligt bra, beklagade mig lite över detta men får väl se slutet någon annan dag helt enkelt. Kan ju avsluta med att säga att Joel Kinnaman enligt mig en av Sveriges sexigaste män, jeezez.
Later on, nu blir det gymmet. Puss!



Sen måste jag även tillägga att jag är så himla glad för min kära vän Vilén's skull som kommer iväg på sin långa resa :D ska göra allt för att komma och hälsa på dig bruden, skulle vara awesome!

Kommentarer
Postat av: B

wiie:D ja vi måste diskutera detta, skulle vara awsome om du kunde komma!

2009-11-20 @ 13:19:57
URL: http://isabellavilen.blogg.se/
Postat av: Maja.

Då är vi två, Joel är grymt het!

2009-11-20 @ 13:37:13
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0