Gaga oh la la






chill med becca igår, haha fan vi är ju typ grannar!

Skorna från Nelly's har redan kommit, shit va fort det gick! Kul, men det blir nog inte dem imorgon ändå :) Ser fram emot dagen, gym med Daniel på dan sen BMB med gamla gänget och förfest hos Johanna. Inte bästa helgen att gå ut på vad gäller pengamässigt men whatever. Känns bra att Alex är hemma :) ♥

Dagen har flytit på bra, träffade Carin, Alex & Madde på Espresso House sen käkade jag och Anna på Vivaldi. Kul att träffa den bruden, alldeles för sällan. Kollade på skidkläder också, killarnas är verkligen mycket snyggare men man vill ju inte se ut som ett wannabe PRO heller :P Sälen nyår!  kommer bli så sjukt kul :)

Nej nu ska jag äta och sen kika Johan Falk, rätt bra filmer det där faktsikt. Dock har jag sett dem helt i oordning så folk blir sams innan dem har varit otrogna osv :P Gymmet idag var bra, fast alldeles för mycket folk måste jag säga. Later on! Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0