grattis älskade vän!

Idag är det ingen vanlig dag, för det är Andrea Silvano's födelsedag :D

Jag låter som en gammal kärring när jag säger hur åren går, haha men det är ju sant! Det är snart tre år sedan vi åkte till Idre, första resan tillsammans eller vad man ska säga. Kommer ihåg det som igår, hur vi under första åket hamnade i ett vattenfyllt dike och du praktiskt taget simmade där i ( en annan stod ju iallafall på benen). Hahaha. Eller när vi skulle basta och hade med oss colanappar som smälte ihop till en enda stor klump (?) Knasiga idéer. 

Skidsemester Idre april 2007


Och cykelsemestern samma år, cyklade till Fagersta på 6 timmar, sov i tält 2 nätter på camping och cyklade hem - under hemvägen spöregnade det och du var helt löddrig i ansiktet för att någon hade gjort rent din hjälm med diskmedel:D hahaha. Vi cyklade 21 mil den helgen, nu när man tänker efter så är det ett så sanslöst roligt minne.



Västerås - Fagersta by bike, juli 2007






Hersonissos, Kreta maj 2008


haha ja, jag sitter och garvar här för mig själv nu. Det har hänt så mycket skoj så det går inte att räkna upp allt - varje gång vi pratar så kommer det alltid upp ett "kommer du ihåg när.." och ett asgarv efter det, alltid finns det någonting. Resorna vi gjort i år kan man leva på bra länge, Magaluf och Platanias - bara det! Alla nya människor vi har träffat och all glädje runtomkring det. Allt från att ligga och glassa på varsin luftmadrass i poolen till att dansa på bardisker..eller hälla vatten på grannen som ligger och sover ett par balkonger nedanför ;) (vi spillde bara lite)



Plataniás, Kreta maj 2009 (med Dessie ofc! ♥)




Magaluf aug 2009

Vänner kommer och går, så är det ju vare sig man vill eller inte. Men så finns det människor som är värda att göra det där lilla extra för, eftersom man vet att det inte skulle vara samma sak om dem inte fanns i ens liv. Det är inte många jag kan säga så om vill jag lova, men min vän Andrea är en sådan person. Jag skulle verkligen inte kunna tänka mig att inte ha henne att ringa och prata ut om mina allvaliga problem med (haha skämt åsido) eller bara gå ut och röja dansgolvet utan en droppe alkohol med. Alla är unika, men du är unik för mig!
Hoppas du får en bra födeledag min vän, vi ses sen :) Älskar dig! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0