Homecoming



blir alldeles varm bara jag ser bilden.. nu skulle det inte sitta fel med lite Chili Lounge

06.45 var jag på jobbet, och jisses jag kom på mig själv att sitta och garva åt människorna i Nyhetsmorgon. Seriöst? Och inte lite heller, verkligen helt hysteriskt för mig själv. Sen kom den nya Ica-reklamen, ni vet när Ulf ska lära sig en mening och säger helt åt skogen ändå i slutet? Hahaha, den var ju bättre än Jerry till och med. Får skylla på min sanslöst dåliga humor, för jag kan verkligen se nåt komiskt i nästan allt - både på gott och ont.
Men jag är ingen oseriös människa för det :)
Ja, sen fick jag mig en 45-minuters promenad hem, i mina skinnconverse. Nej vadå svinkallt.

Ska strax plocka upp Alex på stationen, älskade vännen är hemma tills på måndag:D
Sen ska jag plocka med mig film & kladdkaka och besöka Becca's nya apartment, ingen dålig kväll det här inte!
Resten av veckan är det full fart! Puss&kram






Kommentarer
Postat av: becca

vart fan tog kladdkakan vägen? ;) smoka du i dig den innan eller. nej skojja haha!

2009-11-19 @ 10:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0