I don't wanna be another one

vilken morgon, herrejesus. Hopplöst många efterkrogen-samtal inatt, det sista kom halv fyra från ett nummer jag inte kände igen (ja jag är rubbad som inte stängde av mobilen efter det första). Var ju bara tvungen att svara, man blir ju nyfiken: "tjaa det är Martin!", verkligen som om vi känt varandra i hundra år. What, nej jag känner inte många Martin..och han började snacka medans jag febrilt försökte tänka ut vem grabben kunde vara, om vi hade setts nånstans. Eftersom han snackade som om vi kände varandra bra också och jag börjat fråga grejer tillbaka så var det inte riktigt läge att typ mitt efter en fråga ba "amen du förresten, jag fattade aldrig riktigt vem du var?" . Så det hela slutade med att det bröts och han skickade något skumt mess efteråt. Haha komiskt, måste messa killen och fråga om det verkligen blev rätt det där - dock lite smått pinsamt eftersom jag pratade på som vanligt, hahaha.

Blev en promenad med Emil nyss, han kom hem igår och har levt rövare i min säng inatt - förmodligen pissed över alla samtal. Och Emil är min hund återigen, så ni inte tror att jag har skaffat mig något retard till pojkvän. Haha, tröött, nu blir det family guy och sen ska jag träffa min kära vän Silvano :) Puss



FÖRRESTEN - I'm in love. With a song; again. Haha, det blir nästan äktenskap.
Den är gammal, hördes någongång någonstans men - skulle kunna festa en måndagförmiddag
till denna. Den är inte jättespeciell egentligen, men den har fastnat.
Love the beat!
Edward Maya and Vika Jigulina - Stereo Love (radio mix)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0