I say what what

Jag fattar inte hur, men jag blev typ förkyld över en natt. Så nu är det väl bara mosa röd solhatt (funkar skitbra),  C-vitamin och allt såntdär..trist! Vaknade i natt av att jag hade skitont i halsen och fick typ panik över att jag hade fått svininfluensan, och jag tänkte ringa och varna folk att jag kanske hade fått det. Hahaha lite väl kan man tycka idag.

Nej så nu vet jag inte om det blir något gymmande idag, har glömt min plånbok antingen i bilen eller hemma hos xoxo så känns ovärt. Dock borde jag, för på tisdag jobbar jag långpass. Jaja whatever, hellre bli frisk. Antgningen  till högskolan är färdig förresten, eller dom hade typ börjat kikat på den. Spännande!

Nope, dags att få på sig något vettigt kanske. So long! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0